8 Nisan 2011 Cuma

Kazanç-Sistemi

Kazanç Sistemi nedir ?

Kazanç sistemi bir Affiliate Marketing sistemidir arkadaşlar.Peki Affiliate Marketing sistemi nedir?

Sizlere basitçe anlatayım.Bu sistem zaten dünya çapında bilinen ve yıllardır kullanılan güvenilen bir sistemdir.Burada yaptığınız iş komisyonculuktur.Satacağınız ürünü seçer ve reklamını yaparsınız.Aklınızda şekillenmesi için sizlere ufak bir örnek vereyim.Ben bir sağlık ürünü satıyorum ve bu ürünümün piyasa değeri 100TL.Bu ürünümü daha geniş kitlelere tanıtabilmek için reklamcılara ihtiyacım var.Siz de benim ürünümü pazarlamaya karar veriyorsunuz.Hiç bir ücret ödemeden benim ürünümü seçiyorsunuz ve bu büyük internet ağında dünyaya pazarlıyorsunuz.Sizin kazanacağınız para ise ürün üzerinden alacağınız %50 veya %75 komisyondur.Yani eğer %50 dersek siz benim ürünümü satınca 50 TL kazanıyorsunuz.

Kazanç-Sistemi son derece profesyonel insanlar tarafından tasarlanmış bir eğitim setidir.Sizleri hertürlü konuda bilgilendirip bu piyasaya sizleri sürüyorlar.Sizlerin yapması gereken tek şey ise eğitim setini alıp adım adım öğrenerek ilerlemek ve sonra herşeyi oluruna bırakmak.Bir süre sonra aklınıza gelemeyecek paraları kazanmaya başlayabilirsiniz.Olmaz öyle şey demeyin.Zaten yıllardır oluyor.Bu zamana kadar bunu bilmemenizin tek sebebi Türkiye'de yaygın olmamasıydı fakat artık burada da git gide yaygınlaşıyor.Zaman kaybetmeden şimdilik fiyatı sadece 89 TL olan ürünü bir an önce satın alın ve eğitimlerinize başlayın.

Arkadaşlar söylemeden geçemeyeceğim.Kazanc-Sistemi piyasadaki en popüler üründür.Hele ki öyle bir GOLD FORUM sistemleri var ki sadece bu eğitim setini alanlar yararlanabiliyor.Üstelik bu sistem ilerde ayrı bir ücretlendirmeye tabii tutulacaktır.GOLD FORUM'da hertürlü yeni bilgilere,güncelleştirmelere ulaşabilirsiniz.Sizlere garanti ediyorum böyle bir sistem piyasada yok.Ürünü alınca yalnız başınıza kalıyorsunuz.Seçim sizin.

Sizi yeteri kadar tatmin edemediğmi düşünüyorsanız www.kazanc-sistemi.com adresine giderek kanıt videolarını, eğitime yeni başlayan arkadaşlarımızın kazanç tablolarını ve ürün ile alaklı çok geniş kapsamlı bilgilere oradan ulaşabilirsiniz.



Eğer bu yola başkoyduysanız bilmenizi isterim ki 2 tane site ile haşırneşir olacaksınız.

XTicaret.com  <  bu site Türkiye'de Affiliate Marketing sistemini yürüten sitedir.Eskiden ücretsizdi fakat şu an bir defaya mahsus olmak üzere 20TL fiyat alıyorlar.Bunun sebebi de gereksiz üyelerle siteyi meşgul etmektense sadece bu işten gelir sağlayanların sitelerinde kalmasını istedikleri içindir.

Clickbank.com < bu site de Affiliate Marketing sistemini tüm dünyaya yayan binlerce ürünü internet ortamında satan sitedir ve herhangi bir ücret talep etmiyorlar.TAMAMEN ÜCRETSİZ'dir.Yalnız site ingilizcedir.


Bu da benim kendi web sitem.Oradan da bilgi edinebilirsiniz arkadaslar.
http://www.kazancrehberi.webatu.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder